11.03.2023 klo 18:00
Keijo Heiskanen on mies Finntriathlon-logon takana.
Keijo toimi Joroisten S-Marketin rautapuolen myyjänä ja vastasi koko kaupan somistamisesta ja valmisti työkseen myymälän opasteita ja mainoksia. Järjestelytoimikunta otti kevättalvella 1983 yhteyttä ja pyysi Keijoa suunnittelemaan logon. Alkuperäinen versio piirrettiin tietysti paperille ilman tietokoneohjelmia. Logon ideologia syntyi luonnollisesti itse suorituksesta jossa ensin uidaan, seuraavaksi pyöräillään ja jonka jälkeen juostaan. Maalissa ollaan teräsmiehiä ja päivä päättyy Joronjäljille. Joronjälki oli myös merkittävä yhteistyökumppani koko 80-luvun ajan.
Keijon autotallissa, nykyisen juoksureitin varrella, syntyivät kaikki mainokset ja opasteet, mitä kisoissa käytettiin ensimmäisen 10 vuoden aikana.
Logo on vuosien saatossa hieman muokkautunut, mutta alkuperäinen henki on haluttu säilyttää myös modernissa versiossa. Logossa olevia uimarin, pyöräilijän ja juoksijan symboleita on versioituina tai suoraan kopioituna totuttu näkemään aina olympialaisissa asti.